czwartek, 12 lipca 2018

Well, hey there

Witam !

Tyle rzeczy się wydarzyło od mojego ostatniego wpisu. Nie chcę się zbytnio tłumaczyć ponieważ niektóre sprawy są nadal zbyt trudne by o nich mówić. Po 1 w maju miałam wypadek samochodowy. Tak czuje się dobrze nic się nie stało, ale jestem wdzięczna, że właśnie tak to się skończyło, a nie inaczej. Gdy już byłam gotowa by napisać o tym tu skręciłam nogę jedząc na rolkach. Skutki tego zdarzenia nadal odczuwam. Po mału uczę się znowu chodzić poprawnie. Ten post ma być taką wiadomością o tym co się wydarzyło ostatnio. Napisze wkrótce, ale tym razem coś bardziej pozytywnego !

                                                                                      Wasza D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie nieprawidłowe komentarze zostaną usunięte :)